niedziela, 27 grudnia 2009

Nowy (miejmy nadzieję, że ostatni) Blog

Ponieważ mam okropnie dużo problemów z LJ, postanowiłem się przenieść na bardziej przyjazny (przynamniej polecany mi przez znajomych) portal.

Na początek zapowiedź, co wydam do 3 stycznia 2010 :D

Pewne wydania:

Will it Snow for Christmas? - odcinek 3
Will it Snow for Christmas? - odcinek 4

Poślubić milionera - odcinek 8
Poślubić milionera - odcinek 9


Niepewne wydania:

Will it Snow for Christmas? - odcinek 5
Will it Snow for Christmas? - odcinek 6

Poślubić milionera - odcinek 10

dużo tego, ale dwie rzeczy już są w korekcie, a jutro zabieram się za 8 odcinek PM :)

PS. Będę też oceniał dramy, które obejrzę - postaram się pisać co najmniej jedną recenzję miesięcznie. Ponieważ teraz forum BAKA jest zablokowane, na pewno wydam recenzję You're Beautiful oraz najnowszego albumu K.Will, a jak będę mieć czas to również drugiego albumu Briana z Fly To The Sky (przy albumach bedą zamieszczane linki do pobrania)

Na razie to wszystko :)

1 komentarz:

  1. Hey! Twojego poprzedniego bloga nie znałam. Znaczy wpadłam tam ze dwa razy. Raz chyba z linku na DU, raz z profilu na BAKA. Ale jakoś nigdy nie zatrzymałam się tam na dłużej (choć główną winę ponosiła w tym przypadku grafika, nie wiem czemu, ale mam jakiś uraz do tamtego portalu blogowego). Tym razem zamierzam śledzić przynajmniej kilka pierwszych notek, wtedy będę mogła ocenić Twoje prace. Osobiście jestem bardzo ciekawa recenzji dramek (Eh, coraz większa konkurencja się robi...:/). Ale nowościami dotyczącymi Twoich tłumaczeń na BAKA i nowinkami muzycznymi równiez nie pogardzę (zwłaszcza koreańskmi, bo w japońskich sama się dość dobrze orientuję). W każdym bądź razie mam nadzieję, że będę miała co poczytać.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

    OdpowiedzUsuń